Teine päev ja prooviring

Täna saime siis mahti täisringi mängida ...
Ära kunagi mängi oma head mängu enne võistlust ära! / Otepää vanasõna /

Hommik oli kuidagi teistmoodi. Ma ei tea, kas sellele aitas kaasa eilne Spaa-keskuse külastus aga öö möödus kuidagi väga mõnusalt ja isegi Ikxi äkilised norsked keset õdusat und, ei suutnud seda muuta.
Hommikusöök oli vägagi korralik - seal oli kõik, mida sa võiksid hommikul tahta - mõnus omlett singiga, hea ja krõbe peekon, värsked salatid ja käsitööleib ning muidugi ei puudunud ka Cappuccino ja mahlad. Ühesõnaga sai laotud kena põhi tänasele prooviringile Black Stork PGA Course'il!

Avalöögid tehtud, avastasime end mõlemad vasakul water-hazard'is või selle lähedal. Siit edasi tuligi suhteliselt Bogey'i skoorid ja alles 5-ndal rajal suutis Ikx oma paremuse maksma panna ning Par'iga kena tulemuse teha. Kuna meie ees liikus üks kohalikest pensionäri eelikutest nelik siis jõudis meile kenasti kandadele ka kohaliku klubi lootusandev noormängija koos vanaemast Caddie'ga. Kutsusime meelsasti nad meiega liituma ning lõpuni olimegi kolmekesi koos. Ette võib juba ära öelda, et sellest oli ka kohati suurt abi, sest kumbki meist polnud veel teist väljaku poolt - Braid'i - varem mänginud!
Jätkus treening suhteliselt võrdsetes tingimustes, kus kord oli Vestmann (loe: meister) ja siis jälle Piibeleht (loe: ikx) peal. Esimese poole viimase raja - Par5'e lõpetasime Slovakkia reisi esimese birdie'ga (meister). Esimese poole lõpetasimegi suhteliselt kesiste tulemustega +9 ja +8 raja Par'ist. Teine pool algas kohe kena Par'iga meistri poolt Par5 rajal ning Honour'iga ei tekkinud küsimust. Järgnesid mõned suhteliselt vastikud ja pikad Par4 rajad ja water-hazard'ite rohked Par3'd, kus ikx võttis väikese edumaa sisse - seda arvesse võttes oli meistri kena paari meetrine birdie Par5'l jällegi kinnituseks, et alahinnata teda kindlasti ka sellel aastal ei tohi. Ilmselgelt väsimuse tundemärke näidates läksid paar rada ka suhteliselt pekki (Double jne), kuid kokkuvõttes oli siiski kena ja mõnus ning mis kõige tähtsam, meeldiv ja päikeseline golfiring, meiejaoks täiesti tundmatutel Slovakkia põldudel! Saldod - 2 birdie't (meister) ja 84 lööki (ikx) - ülejäänu on lihtsalt "delo tehniki" :)

Kella 19 paiku oli siis päevakavas ettenähtud ka võistluste avamine ning Gala õhtusöök, koos ühispildistamisega. Vahepeal ilmus aga ei-tea-kust välja alati lõbus ja positiivne Juss, kes oli perega just läbisõidul Kreeka poole - no seda poleks küll oodanud! Väike "smalltalk" ja läinud nad olidki.
Kuna Otepää Golfiklubi pole s.ta pealt riisutud siis olid meilgi kaasas klubipintsakud, mis kenasti meie seljas istusid. Kohtusime ka Lomnicky Golfiklubi tegevjuhiga, kelle isa on klubi President ning õhtu oligi juba kordaläinud. Pärast õhtusööki ulatasime talle ka meie klubi vimpli (mis meister oma kulude ja kirjadega enne reisi teha lasi)  ja Vana Tallinna (koos logopallidega) ning positiivsed "vaibid" olidki garanteeritud! Kõigepealt tänas ta meid selle eest, et me hullukesed sellise pika reisi üldse ette võtsime. Saladuskatte all võib öelda, et homseks-ülehomseks leppisime kokku juba ka väikese degustatsiooni - ikka kõik selleks, et sõprusesild meie vahel tugev saaks!

Kuna enne õhtusööki tulid ka tii-ajad, kus panime kenasti tähele, et alustame homme 8.20 ja 8.30 siis ei jäänud meistril mitte märkamata, et ikxi flaidis figureeris ja selline nimi nagu Peter Bondra (Washington Capitals, Chicago Blackhawks jne)! Kusagilt hallist nõukogude ajast meenust, et ju see mingi kuulus Slovakkia hokimees on, kes isegi NHL'is mehetegusid korda saatis! Ja minu teadmised spordivallast ei vedanud meid ka seekord alt - meile tutvustati seda kuulsust isiklikult ning ta päris ka eestlastest NHL'i mängijate kohta - nagu ei meenunud kedagi aga ta vähemalt teadis meie lõunanaabreid lätlasi, Irbet ja Ozolinsi! Hea seegi! Ütles veel, et ega teil teepeal mingi "sõda ei toimunud"? Oli vist kuulnud, et Ukraina jms lähedal võib vahel pomme sadada ja lennukeid alla kukkuda ....

Ütleme nii, et head diilid Otepää Golfiklubi järgmiseks sügise reisiks on juba soolas - vaja ainult veel tingimuste üle arutada! Nüüd aga väikene "unemüts"(tervitame Seenekunni) ja siis mõnusate ja pehmete linade vahele, et homme veelgi löögijõulisemad olla! Over&out

/meister&ikx/

Kommentaarid 1

Kunn 28. juuli 2017
Siiani olete küll väga tublid, head mängu!